Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av Karolina Arielsson - 4 oktober 2013 17:13

Fick ett önskemål om att skriva om de jag älskar så här kommer de väl! Kanske inte blir så mkt men det blir så jävla mkt annars!

Juliette Achrén (Luli); Luli är en fantasktisk tjej jag kännt i 2 år nu. Luli och jag är som systrar. Jag är nästan alltid hemma hos henne och hennes familj räknar mig oftast som en i familjen. Jag känner henne väldigt bra och hon mig. Jag klarar inte en vecka utan att se henne. Speciellt inte en dag utan att ens skriva hej till henne. De går bara inte. Hon finns för mig och jag för henne. Jag kan alltid lita på henne oavsett vad. De finns så mkt att skriva men det får räcka för nu, Älskar dig Julia ♥


Wilma Åberg; Underbar tjej.. Hon finns för mig när jag behöver nån som stöttar mig. Hon stöder mig i det jag vill göra. Hon är lika knäpp som jag. Hon blir nedtryck av en massa folk Hon förtjänar fan inte de! Wilma förtjänar kärlek och fler än mig som bryr sig! Alla som ger henne hat tänker jag fan mörda! Jag kan räkna med Wilma. Wilma blir mobbad osv för att hon är "tjock", Wilma är fan inte tjock! Kurvor är fint! ♥ Och ni som säger en massa skit om henne och försöker få mig lämna henne, lägg ner. Kommer aldrig lämna henne! Älskar dig Wilma ♥


Felizia Amnefalk (Flizan); Jag känner inte Flizan så bra ännu men hon har en fantastisk personlighet som slår allt! Felizia är som mig och Luli. Helt jävla knäpp! Och ni som ger henne hat.. GÅ OCH DÖ ERA JÄVLA HORUNGAR! JAG VET VAR ERA POSTLÅDOR BOR!! Felizia, du är underbar och en stark person, stay strong! Älskar dig oxå ♥


Ebba Svensson; Ojojoj! BAM vilken brud! Ebba är helt fucking awesome! Asså Ebba skit i alla hatare du är underbar! Vad de säger är lögner! Du har rätt att bestämma och ditt liv själv! De har inte ett jävla skit med ditt liv att göra! Du är så sjukt vacker och förtjänar så mkt kärlek! Bara kämpa på för det du vill! Jag kommer alltid finnas vid din sida och stötta dig i allt! Jag ska hjälpa dig genom skiten för de är du värd! Finns så mkt att säga men Ebba jag älskar dig vännen! ♥


Asså finns så många fler men de får duga..

Presentation


En onormalt lång tjej som fägar håret 24/7 well.. Har du nån fråga?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards