Direktlänk till inlägg 6 oktober 2013

Die bitch die!

Av Karolina Arielsson - 6 oktober 2013 20:42

Åååhhh.. Är så jävla frustrerad, arg, ledsen, stressad osv.. Först så har vi engelska sak imon, på tisdag är de matteprov å träslöjd..(hatar båda som fan) på fredag äre bad.. (hatar o dyka å allt och har ofc ingen bikini som passar) och mår skit utöver de.. Asså just nu känns allt som ett helvete och jag vill inte stannar kvar.. Jag orkar helt allvarligt inte längre! De går bara inte! Allvar bara ååååhhh... Tänker gå ocj plugga som en idiot nu och gå och lägga mig å aldrig vakna! Hejdå! Don't worry, don't cry, drink wodka and fly! ?

[Bild]

[Bild]

[Bild]

 
 
Luli

Luli

6 oktober 2013 22:43

Du får låna en bikini av mig älskling o ja finns alltid om du behöver prata! <3

http://Www.lillalulis.devote.se

Karolina Arielsson

7 oktober 2013 21:25

Ahrå älskar dig :*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolina Arielsson - 25 oktober 2013 17:15


Ja, rubriken säger mycket.. Jag är ledsen att jag inte bloggat på ett tag men har inte haft något att blogga om.. Har även lite att göra med att jag är sjuk och pluggat sjukt mycket så har lixom inte haft tid eller ork. Men nu är jag sjukt laddad oc...

Av Karolina Arielsson - 7 oktober 2013 21:41


Hallu! :* Tänkte påpeka lite saker innan jag somnar.. Ehm jo, jag kollade nyss ask och såg en massa som skrivit till ex en 15 åring pch deras lillebror eller lillasyster på kanske 7 år ska dö. Vadfan är det för fel på er?! Vadfan de har allihop h...

Av Karolina Arielsson - 6 oktober 2013 14:18

Hellu bitches!    såå idag äre jag som skriver från Karros blogg bara för att jag ä asgrym! xD hahah nej men.. vill ni höra från Karro så har hon gästbloggat på min blogg såå ni får ta o kolla där! ^^ hihi såå just nu sitter Karro och tar en massa ...

Av Karolina Arielsson - 4 oktober 2013 17:13

Fick ett önskemål om att skriva om de jag älskar så här kommer de väl! Kanske inte blir så mkt men det blir så jävla mkt annars! Juliette Achrén (Luli); Luli är en fantasktisk tjej jag kännt i 2 år nu. Luli och jag är som systrar. Jag är nästan all...

Presentation


En onormalt lång tjej som fägar håret 24/7 well.. Har du nån fråga?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards