Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av Karolina Arielsson - 6 oktober 2013 20:42

Åååhhh.. Är så jävla frustrerad, arg, ledsen, stressad osv.. Först så har vi engelska sak imon, på tisdag är de matteprov å träslöjd..(hatar båda som fan) på fredag äre bad.. (hatar o dyka å allt och har ofc ingen bikini som passar) och mår skit utöver de.. Asså just nu känns allt som ett helvete och jag vill inte stannar kvar.. Jag orkar helt allvarligt inte längre! De går bara inte! Allvar bara ååååhhh... Tänker gå ocj plugga som en idiot nu och gå och lägga mig å aldrig vakna! Hejdå! Don't worry, don't cry, drink wodka and fly! ?

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Karolina Arielsson - 6 oktober 2013 14:18

Hellu bitches!   

såå idag äre jag som skriver från Karros blogg bara för att jag ä asgrym! xD hahah nej men.. vill ni höra från Karro så har hon gästbloggat på min blogg såå ni får ta o kolla där! ^^ hihi såå just nu sitter Karro och tar en massa egoics på min säng medan jag sitter här o skriver. idag ska vi iaf fira min mamma och storebror för det ä deras förelsedag!! :D yay! så det blir smörgåstårta, vanlig tårta, kakor och läsk mm! mums! ^^ Hahah tycker personligen det är ite kul att eftersom jag har en spegel bakom datorn sitter Karro gör en massa minner åt mig via den! xD men men.. vi har iaf gjort oss jättesöta redo för tårta! nomnom hahah. men medan vi väntar på den fortsätter vi med det vi gör.. hehe med andra ord att sitta o asgarva, dansa och sjunga som tre åriga små flickor! ^^hahah. om ni är intresserade har jag nyligen lagt upp ett efterfrågat inlägg med beskrivning av folk jag älskar.. hahah med andra ord Felizia, Ebba och Karro.. såå! hahah vill ni läsa det får ni klicka in på min blogg. xD just nu sitter vi o spammar låten Hair av Achley Tisdale. ^^ o snart lär Karro flyga lite när You me at six strax kommer mitt i allt! xD och för er som inte viste är karro riktigt jobbig att sminka. hahah för varje gång man kommer i närheten av hennes ögon så drar hon tillbaks! Cx men shoutout till mamma och min bror -Kelly- på deras födelsedag Grattis o hoppas att de får en oerhört bra dag! hehe. o på tal om shoutout.. Hahah för er som inte redan följer Karro på Instagram heter hon Supernovaaan ... tror jag! xD hahah och så måste jag ju bara ge mig själv en oxå hahah såå näru ändå är inne för att följa karro kan du ju lixom ge min blåa knapp lite grön kärlek oxå? eller? hahah isf heter jag Lillaluli haha. CHOCKER?!? lol! hahah men nu ska jag väll ta o hoppa på karro lite och återgå till att gosa med Cupcake!    


xoxo Luli, 

glöm inte att klicka in på min blogg! : www.Lillalulis.devote.se 

Presentation


En onormalt lång tjej som fägar håret 24/7 well.. Har du nån fråga?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards