Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av Karolina Arielsson - 7 oktober 2013 21:41

Hallu! :*

Tänkte påpeka lite saker innan jag somnar.. Ehm jo, jag kollade nyss ask och såg en massa som skrivit till ex en 15 åring pch deras lillebror eller lillasyster på kanske 7 år ska dö. Vadfan är det för fel på er?! Vadfan de har allihop hela livet framför sig! Ingen ska dö! Inte ens ni som skriver de förtjänar att dö! Ni förtjänar bara att lära er en stor jävla läxa! Vafan asså.. Jag får dampryck på er! Ni vet mycket bättre än det. Herregud.. Och ni som kallar mig saker jag inte tänker nämna för att jag gillar "barnprogram" som scooby doo, bumbibjörnarna och gnottarna. Vad är det för fel med det? Alla har sin smak och jag älskar de programmen! Har alltid gjort och kommer alltid göra! Har mycket mer att säga men för lite energi.. Men har du något du vill säga, påpeka, önska eller kanske bara vill nå mig så heter jag farbrorklant på kik. Puss så länge och ta hand om er!

Presentation


En onormalt lång tjej som fägar håret 24/7 well.. Har du nån fråga?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards